Veelgestelde vragen

Vragen over een bestelling, levering of een retournering? Hieronder vind je alvast een antwoord op de veelgestelde vragen.

Levering & verzending

Wanneer u op zoek bent naar een bepaald merk of product, dan kunt u de zoekfunctie gebruiken op de homepage of zelf op zoek gaan op onze site. Levert dit niets op, neemt u best contact op met ons.

Ja, het is mogelijk om je bestelling af te halen. Zo vermijd je de verzendkosten. Afhalen kan op onderstaande adres tijdens de openingsuren:

Maandag: 13:30–18:00
Dinsdag t.e.m. vrijdag: 9:00–12:00, 13:30–18:00
Zaterdag: 9:00–17:00
Zondag: 9:00–12:00

Huysmans-Boonen
Turnhoutsebaan 195a, 2480 Dessel

Ja. Nadat uw pakket door ons voor verzending gereed is gemaakt, kunt u het verzonden pakket volgen op de website van onze vervoerder (DPD). De nodige gegevens hiervoor vindt u in de e-mail die u van ons ontvangt zodra uw bestelling verzonden wordt door ons.

Retours

1. De artikelen dienen ongebruikt en in oorspronkelijke staat te zijn.

2. Breng ons op de hoogte van je retour. Stuur een mailtje met je retoursreden naar info@pipandpepper.be

3. Wij sturen je een retourslabel.

4. Pak het product netjes in (bij voorkeur in de oorspronkelijke verpakking).

5. Breng het retourslabel aan op de verpakking. (Indien u de oorspronkelijke verpakking gebruikt, plakt u het nieuwe retourslabel over het oude label.)

6. Breng je pakket naar een dichtstbijzijnde DPD parcelshop.

7. Daarna behandelen wij uw retour zo snel mogelijk.

U kunt het artikel in onbeschadigde verpakking binnen 30 dagen terugsturen naar Pip & Pepper. Stuur ons een mailtje met de retoursreden en het product dat u graag retourneert. U ontvangt dan van ons een retourlabel. Wij crediteren dan uw retoursbedrag met uitzondering van de verzendkosten. De kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening, deze bedragen: 4,99€
 

Neen, de retourneringskosten zijn normaliter ten laste van de klant, tenzij retournering
het gevolg is van een fout tijdens het inpakproces en bijgevolg ten laste is van ons. Retourneren kost €4.99. Wilt u graag een artikel retourneren? Stuur ons dan een mail met de retourreden en daarna sturen we jou een retourslabel.

Betalingen

Het is mogelijk om te betalen met: Apple pay, Google pay, Maestro, Mastercard, Shop pay, Bancontact en Visa

Indien één of meerdere producten beschadigd aangekomen zijn, neemt u onmiddellijk contact met ons via e-mail. In deze mail meldt u de schade aan het pakket of product en stuurt u ook meerdere foto's van de beschadiging(en) mee en omschrijft u het probleem. Na bevestiging door ons, kunt u het product binnen de 14 dagen terugzenden. Wij sturen u dan een retourslabel.

Staat je antwoord hier niet tussen?

Contact us